تولید و ساخت سولفات منگنز در رودهن

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


سولفات منگنز یک ترکیب معدنی است.. فرمول آن MnSO می‌باشد که برای تامین منگنز خاک است.فاده می‌شود. این ماده دارای خواص زیادی برای گیاهان و همچنین صنایع شیمیایی دارد. منگنز دوازدهمین عنصر فراوان پوسته ی زمین است.. کانه های منگنز اکسید منگنز، سیلیکات و کربنات منگنز می‌باشند. مهم ترین کانی های منگنز اکسید منگنز، اکسید منگنز باریم دار، اکسید منگنز پتاسیم دار، منگانیت، هاسمانیت و رودوکروسیت می‌باشند. آفریقای جنوبی، روسیه، گابن، است.رالیا، برزیل و اندونزی ازجمله مهم ترین کشورهای دارای ذخایر منگنز می‌باشند. سولفات منگنز در اثر واکنش منواکسید یا کربنات منگنز با اسید سولفوریک تولید می‌شود.

سولفات منگنز علاوه بر کاربرد به عنوان کود، این توانایی را دارد تا به عنوان مکمل دام نیز بکار رود. افزون بر کاربرد هایی که ذکر شد، از این ترکیب با رنگ صورتی روشن در لعاب ها، سرامیک ها و لاک ها و نیز قارچ کش ها بهره می برند. اما اهمیت این ترکیب برای ساخت و تولید دی اکسید منگنز خاص و نیز منبعی از یون منگنز برای مصارف گوناگون می باشد.

ذکر این نکته ضروری است. که زیاد بودن آهک خاک و کاهش اسیدیته موجب کاهش جذب عنصر منگنز از خاک می شود. اما با این وجود در است.فاده از کود سولفات منگنز هم باید حد و اندازه را رعایت کرد، زیرا در غیر اینصورت موجب آسیب رساندن به گیاهان می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر