تولید و ساخت سولفات منگنز در شرق تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


همانطور که پیشتر گفته شد عمده است.فاده از این محصول در کشاورزی می باشد. این عنصر در برخی گیاهان خصوصا درختان نخل نقش ویژه ای ایفا می کند. مکانیزم اثر آن کمک به افزایش عمل فوتوسنتز گیاه بوده که رشد آن و بهبود محصول تولیدی توسط درخت را در پی خواهد داشت. کودهای سولفات منگنز عموما عاری از نیتروژن بوده اما می توان از آنها در کنار سایر کود ها مانند کود سولفات آمونیوم، اوره یا سایر کودهای نیتروژن دار است.فاده نمود. متداول ترین روش است.فاده از این محصول محلول پاشی بوده، بنابراین می توان آن را حتی روی برگ های گیاه نیز اسپری کرد. همچنین کودهای حاوی این ماده علاوه بر تامین منگنز مورد نیاز برای رشد، در کنترل و از بین بردن علفهای هرز نیز بسیار موثر عمل می کنند و میتوان از آنها در ترکیبات آفت کش ها نیز بهره برد.

یکی از کاربردهای سولفات منگنز در صنعت ساخت آهن و فولاد می باشد . از ویژگی های سولفات منگنز می تواند به خاصیت ثابت کنندگی ، اکسیژن زدائی و آلیاژسازی اشاره کرد . به علت وجود این خواص در سولفات منگنز ، است.فاده از این ماده شیمیایی برای ساخت و تولید آهن و فولاد ضروری است. . صنعت فولادسازی بخش عمده مصارف سولفات منگنز را به خود اختصاص داده است. .

عنصر منگنز به عنوان یکی از مهم ترین ریز مغذی ها و به صورت کود کشاورزی به خاک هایی که دچار کمبود منگنز هستند تزریق می شود. کود سولفات منگنز کنجاله ساز حاوی منگنز و گوگرد می باشد. این عناصر در برگ و ساقه گیاه جذب شده و موجب افزایش رشد گیاهان می شود. از ویژگی های عنصر منگنز باید به این اشاره داشت که به عنوان فعال کننده آنزیم نیتریت ردوکتاز، در متابولیسم ازت شرکت می کند و همچنین با بهبود فرآیند فتوسنتز موجب بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی می شود. سولفات منگنز برای پسته نیز بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر