تولید و ساخت سولفات منگنز در شمال تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 


در روش اول تولید سولفات منگنز گرم اگزالیک اسید، میلی لیتر آب و میلی لیتر سولفوریک اسید با هم مخلوط می شوند. سپس دی اکسید منگنز را به طور مداوم اضافه می کنند تا زمانی که محلول از حباب کردن متوقف شود. در روش دوم نیز دی اکسید منگنز را با آب مخلوط می کنند و مقدار زیادی دی اکسید گوگرد در آن حباب زده می شود. این واکنش مستقیماً دی اکسید منگنز تولید می کند. در نهایت، پس از هر دو روش، این مخلوط فیلتر می شود تا سولفات منگنز صورتی رنگ به دست آید.

منگنزسولفات علاوه بر تهیه­ کود محصولات زراعی، در تولید غذای دام و طیور هم به کار می­رود. در آزمایشگاه‌­ها و واحدهای صنعتی، سولفات منگنز ماده­ی اولیه برای تولید دیگر ترکیبات منگنزدار به شمار می­آید. برای محافظت از آندهای سربی، از این ماده در ساخت شمش روی و مس کاتدی است.فاده می­کنند. این ترکیب مفید در صنایع غذایی، رنگرزی، لعاب، ساخت سرامیک، مواد دارویی و آفت­‌کش­ها و … نیز کاربرد دارد.

این ترکیب انحلال پذیری مناسبی در اب دارد و همچنین در کشاورزی هر چه خاک محصولی اسیدی تر باشد، انحلال پذیری نیز افزایش می یابد. کود با حدود درصد منگنز یکی از رایج ترین و مرسوم ترین شکل های است.فاده از این محصول است.. نکته مهمی که وجود دارد این است. که در خاک های با میزان آهک زیاد، منگنز کمی را می توان یافت. چرا که عواملی مانند آهک زمین، میزان pH بالا و نیز مصرف نامتوازن از کود ها سبب کاهش دسترسی گیاهان به منگنز می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر