تولید و ساخت سولفات منگنز در شهر سنگ تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


سولفات منگنز علاوه بر کاربرد به عنوان کود، این توانایی را دارد تا به عنوان مکمل دام نیز بکار رود. افزون بر کاربرد هایی که ذکر شد، از این ترکیب با رنگ صورتی روشن در لعاب ها، سرامیک ها و لاک ها و نیز قارچ کش ها بهره می برند. اما اهمیت این ترکیب برای ساخت و تولید دی اکسید منگنز خاص و نیز منبعی از یون منگنز برای مصارف گوناگون می باشد.

الکترولیز سولفات منگنز باعث تولید اکسید منگنز می شود که به آن دی اکسید منگنز الکترولیتی (DME) ‌می گویند. از طرف دیگر اکسیداسیون این ترکیب با پرمنگنات پتاسیم باعث ایجاد ماده شیمیایی دی اکسید منگنز(DMC)  می شود. هر دو ماده حاصل از الکترولیز در باتری های سلول خشک بیشترین کاربرد را دارند.

در روش اول تولید سولفات منگنز گرم اگزالیک اسید، میلی لیتر آب و میلی لیتر سولفوریک اسید با هم مخلوط می شوند. سپس دی اکسید منگنز را به طور مداوم اضافه می کنند تا زمانی که محلول از حباب کردن متوقف شود. در روش دوم نیز دی اکسید منگنز را با آب مخلوط می کنند و مقدار زیادی دی اکسید گوگرد در آن حباب زده می شود. این واکنش مستقیماً دی اکسید منگنز تولید می کند. در نهایت، پس از هر دو روش، این مخلوط فیلتر می شود تا سولفات منگنز صورتی رنگ به دست آید.



( تولید و ساخت ) های دیگر