تولید و ساخت سولفات منگنز در شهرک صنعتی چهاردانگه

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

هنگام کار با این محصول مراقب باشید و نکات ایمنی را رعایت کنید. چراکه تنفس آن باعث التهاب در اندام­های تنفسی گردیده و در صورت تماس با چشم­ها ایجاد سوزش و درد خواهد کرد. بلعیدن اشتباهی این ماده باعث بروز اسهال، است.فراغ و آسیب به دستگاه گوارش می­شود.

. سولفات منگنزچیست؟ این ماده یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی MnSO بوده  که در دمای اتاق به رنگ صورتی روشن و دارای ساختار جامد است.. این ماده در انواع مختلف هیدراته وجود داشته که متداول ترین آنها نوع مونو هیدرات می باشد. اما اشکال مختلف تترا و پنتا هیدرات آن نیز یافت می شود. عمده کاربرد این ماده را می توان در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی دانست.



( تولید و ساخت ) های دیگر