فروش سولفات منگنز در غرب تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله ای در غرب جنت آباد که در مجاورت رشته کوه های البرز قرار گرفته و پس از محبوب شدن جنت آباد و غرب تهران رونق بسیاری به خود گرفت. این محله که با فاصله کمی از ده کن قرار دارد از نظر فرهنگی نیز به کن بسیار شبیه می باشد. این محله که قدمت خیلی زیادی ندارد به دلیل دسترسی مستقیم به اتوبان شهید باکری به ساکنین اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند رفت و آمد داشته باشند.

اگر به نقشه تهران دقت کرده باشید، متوجه می شوید که بخش غربی شهر تهران، مثلث شکل است.. این مساله شبب شده تا محله ها و مناطق کمتری نسبت به سایر بخش های تهران داشته باشد. جالب است. بدانید که بخش غربی شهر تهران تنها شامل منطقه می شود. مناطق و در بخش غربی شهر تهران قرار دارد و همین منطقه، با وسعت بسیار زیادی که دارند، تمامی بخش غربی شهر تهران را در بر گیرند. این مناطق از محله های بسیار زیادی تشکیل شده اند. در واقع محله های غرب تهران بسیار زیاد و متعدد می باشد و برای آشنایی بهتر با آن ها این محله ها را به تفکیک مناطق بیان کرده ایم. 

بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس


سولفات منگنز با نام لاتین Manganese Sulfateاز جمله محصولات کاربردی در صنعت محسوب می شود که در ساختار خود یک عدد عنصر منگنز با نماد شیمیایی Mn، یک عدد عنصر گوگرد با نماد شیمیایی S و چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی Oدارد و فرمول شیمیایی آن به صورت MnSO می باشد و با نام منگنز سولفات نیز شناخته شده است.. 

. سولفات منگنزچیست؟ این ماده یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی MnSO بوده  که در دمای اتاق به رنگ صورتی روشن و دارای ساختار جامد است.. این ماده در انواع مختلف هیدراته وجود داشته که متداول ترین آنها نوع مونو هیدرات می باشد. اما اشکال مختلف تترا و پنتا هیدرات آن نیز یافت می شود. عمده کاربرد این ماده را می توان در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی دانست.

گیاهان نسبت به کمبود منگنز حساسیت های متفاوتی دارند، بعنوان مثال سیب زمینی، غلات و درختان میوه بیشترین حساسیت را به کمبود منگنز از خود نشان می‌دهند. اما پنبه کمترین حساسیت را به کمبود منگنز نشان می دهد. علائم کمبود منگنز ابتدا در بافتهای جوان گیاه دیده می‌شود و در غلات نقاط قهوه‌ای رنگی بر روی حاشیه برگ به وجود می آید. در مرکبات کمبود منگنز به صورت رنگ سبز روشن در حاشیه برگهای جوان می‌باشد اما رگبرگها همچنان به رنگ سبز تیره باقی می مانند.



( فروش ) های دیگر