تولید و ساخت سولفات منگنز در فیروزکوه

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..


منگنز یک عنصر کاربردی و حائز اهمیت بر روی زمین می باشد. این عنصر از جمله عناصر گروه هفتم جدول تناوبی می باشد که به شکل فلزی به رنگ نقره ای و یا سفید یافت می شود. منگنز خالص به ندرت به صورت خالص مورد است.فاده قرار می گیرد، اما مشتقات آن در صنایع گوناگون پرکاربرد هستند.

 گیاهان در برابر کمبود منگنز رفتارهای متفاوتی دارند. برای مثال غلات، سیب­زمینی و درختان مثمر علائم شدیدتری نسبت به کاهش این عنصر از خود نشان می­دهند. در غلات، حاشیه­ی برگ دچار لکه­های قهوه­ای شده و در درختان پرتقال، لیمو، نارنج و … حاشیه برگ­‌های جوان به رنگ سبز روشن درمی‌آید در حالی که قسمت­های میانی همچنان به رنگ سبز تیره است..

منگنز مانند هر فلز سنگین دیگری برای جانداران محدودیت است.فاده دارد و مقدار بیشتر آن ایجاد سمیت خواهد کرد. برای درمان گیاهانی که دچار علائم مربوط به کمبود منگنز هستند، پاشیدن محلول سولفات­ منگنز به روی برگ­ها، یک راه رایج و سریع هست. یک ماه پس از سبز شدن، زمان مناسبی برای این کار است.. از سولفات منگنز هم در خاک­های اسیدی و هم در خاک­های قلیایی می­توان است.فاده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر