تولید و ساخت سولفات منگنز در فیروزکوه

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


منشأ منگنز موجود در خاک تجزیه سنگ های معدنی می باشد و از لحاظ فراوانی در پوسته زمین ، پس از آهن قرار دارد. مقدار کل این عنصر در خاک الی میلی گرم در هر کیلوگرم خاک می باشد. یون منگنز در خاک به سه حالت مختلف دیده می شود. مقدار کل منگنز و منگنز تبادلی در خاک با مقدار کل منگنز در مواد مادری تشکیل دهنده همبستگی ندارد. دی اکسید منگنز پایدارترین اکسید منگنز در خاک است. و با اسیدی شدن محیط، بر میزان حلالیت آن افزوده می شود. سایر صورت های منگنز مثل کربنات، هیدروکسید و سیلیکات منگنز همگی بیشتر از اکسید آن محلول اند و درجه حلالیت آنها با pH خاک رابطه معکوس دارد. کمبود منگنز مشابه سایر عناصر ریزمغذی، بیشتر در خاک های آهکی با مواد آلی کم اتفاق می افتد. حساسیت گیاهان مختلف به منگنز، بسیار متفاوت است. و با توجه به اینکه پویایی این عنصر در درختان میوه مشابه کلسیم بسیار محدود است.، بنابراین علایم کمبود این عنصر ابتدا در برگ های جوان مشاهده می شود.

از دیگر کاربردهای سولفات منگنز در صنعت فولاد سازی می توان به ساخت آلیاژهای ضد زنگ برای ساخت فولادهای ضد زنگ اشاره کرد . آلیاژ های ساخته شده با سولفات منگنز علی رغم کیفیت بسیار خوبی که دارند،قیمت مناسبی دارند . از این رو مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است. .

کاربرد سولفات منگنز در حوزه ها و صنایع مختلف می باشد. از جمله مهمترین و بارزترین آنها، کاربرد در صنعت کود و کشاورزی می باشد. از سولفات منگنز که یک کود منگنز است. برای است.فاده خشک در خاک بسیار کاربرد دارد. همچنین این ترکیب را به عنوان یک عنصر موثر در کود های مخلوطی است.فاده می کنند. سولفات منگنز گرانولی را نیز عمدتاً برای است.فاده در کاشت در محصولاتی که در خاک های آهکی رشد می کنند در نظر می گیرند.



( تولید و ساخت ) های دیگر