فروش سولفات منگنز در قرچک

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


در کشاورزی، از سولفات منیزیم برای افزایش میزان منیزیم یا گوگرد در خاک است.فاده می شود. این ماده معمولاً برای گیاهان گلدانی یا محصولات تشنه منیزیم مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، هویج، فلفل، لیمو و گل رز است.فاده می شود. مزیت سولفات منیزیم نسبت به سایر اصلاحات خاک منیزیم (مانند آهک دولومیتی) حلالیت زیاد آن است. که گزینه تغذیه محلول پاشی را نیز امکان پذیر می کند. است.فاده از سولفات منیزیم به عنوان منبع منیزیم برای خاک، pH خاک را به میزان قابل توجهی تغییر نمی دهد.

سولفات منگنز Manganese Sulfate یک ترکیب معدنی بسیار کاربردی است. که متشکل از یک ترکیب یونی از گوگرد (سولفات) و منگنز است. . منگنز یکی از فراوان ترین عناصر روی زمین است. . درواقع دوازدهمین عنصر فراوان زمین است. که انسان برای ادامه زندگی خود به این عنصر نیاز دارد . این ماده برای رشد انسان و حتی رشد گیاهان جزو مواد ضروری می باشد . منگنز را با نماد شیمیایی Mn نمایش می دهند . این عنصر با سولفات وارد واکنش می شوند و ترکیب شیمیایی سولفات منگنز را ایجاد می کند . فرمول شیمیایی سولفات منگنز به صورت MnSO می باشد .

برای خرید سولفات منگنز برای مصارف گوناگون می توانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید . همچنین مشاوران ما شما را برای چگونگی شرایط خرید و ثبت سفارش و در نهایت خرید محصول راهنمایی می کنند تا خریدی مفید داشته باشید .



( فروش ) های دیگر