فروش سولفات منگنز در لواسان

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار کفترلو در کیلومتری شمال روستای کند علیا در دره‌ای بسیار زیبا قرار گرفته است.. برای دسترسی به این آبشار از روستا باید حدود ٫۵ ساعت پیاده‌روی کنید یا می‌توانید این مسیر را با خودرو بروید؛ هرچند برای است.فاده از زیبایی‌های مسیر و پیچ‌وخم‌های جاده در میان باغ‌های گیلاس و آلبالو بهتر است. کمی پیاده‌روی را به جان بخرید. در فصل تابستان این مسیر به‌لطف سایه خنک درختان کوچه باغ‌ها و زیبایی چشم‌نواز آن‌ها، جذابیتی دوچندان پیدا می‌کند. 

در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.


منگنزسولفات علاوه بر تهیه­ کود محصولات زراعی، در تولید غذای دام و طیور هم به کار می­رود. در آزمایشگاه‌­ها و واحدهای صنعتی، سولفات منگنز ماده­ی اولیه برای تولید دیگر ترکیبات منگنزدار به شمار می­آید. برای محافظت از آندهای سربی، از این ماده در ساخت شمش روی و مس کاتدی است.فاده می­کنند. این ترکیب مفید در صنایع غذایی، رنگرزی، لعاب، ساخت سرامیک، مواد دارویی و آفت­‌کش­ها و … نیز کاربرد دارد.

در صنعت، سنگ معدن منگنز طی فرایندهایی خاص به سولفات منگنز خالص تبدیل می شود. ترکیب محلولهای آبی سولفات با کربنات سدیم منجر به رسوب منگنز از سنگ معدن می شود. در آزمایشگاه، این ترکیب با مخلوط کردن پرمنگنات پتاسیم با بی سولفات سدیم و هیدروژن پر اکسید به دست می آید.

برای خرید سولفات منگنز برای مصارف گوناگون می توانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید . همچنین مشاوران ما شما را برای چگونگی شرایط خرید و ثبت سفارش و در نهایت خرید محصول راهنمایی می کنند تا خریدی مفید داشته باشید .



( فروش ) های دیگر