تولید و ساخت سولفات منگنز در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سولفات منگنز Manganese Sulfate یک ترکیب معدنی بسیار کاربردی است. که متشکل از یک ترکیب یونی از گوگرد (سولفات) و منگنز است. . منگنز یکی از فراوان ترین عناصر روی زمین است. . درواقع دوازدهمین عنصر فراوان زمین است. که انسان برای ادامه زندگی خود به این عنصر نیاز دارد . این ماده برای رشد انسان و حتی رشد گیاهان جزو مواد ضروری می باشد . منگنز را با نماد شیمیایی Mn نمایش می دهند . این عنصر با سولفات وارد واکنش می شوند و ترکیب شیمیایی سولفات منگنز را ایجاد می کند . فرمول شیمیایی سولفات منگنز به صورت MnSO می باشد .

ملاک های زیادی در قیمت سولفات منگنز تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال کشورهایی نظیر چین، ایران، ترکیه و... این محصول شیمیایی را تولید می کنند. حال بسته به نوع تولید کننده، قیمت سولفات منگنز متفاوت است.. همچنین درصد خلوص محصول بر روی قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد. 

منگنز در خوراک دام، به عنوان کود کشاورزی، تصفیه آب آشامیدنی، تولید باتری و صنعت فولاد کاربرد دارد. منگنز در صنعت تولید فولاد برای افزایش دوام آلیاژ فولاد به کار ‌می رود. همچنین این ترکیب یک محصول جانبی مهم در تولید هیدروکینون و آنیزآلدهید است..



( تولید و ساخت ) های دیگر