تولید و ساخت سولفات منگنز در ناحیه صنعتی بیجین ری

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


رعایت اصول و نکات ایمنی در مورد سولفات منگنز بسیار حائز اهمیت است.. چرا که این ترکیب می تواند سبب تحریک جدی چشم ها شود. بعلاوه است.نشاق آن مضر است. و این توانایی را دارد تا دستگاه تنفسی و مخاط آن را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورت بلعیدن نیز خطرات جدی و حتی مرگ آفرینی را به همراه خواهد داشت. بعلاوه قرارگیری طولانی مدت در معرض گرد و غبار یا ترکیبات دارای منگنز منجر به مسمومیت با منگنز می شود. این مسمومیت با منگنز را عموماً به عنوان منگنیسم یا منگنیزم می شناسند. از دیگر نکات حائز اهمیت روش نگهداری از سولفات منگنز است.. این ترکیب را بایستی در ظروف پلاستیکی و یا شیشه ای ذخیره و نگهداری کرد.

یکی از کاربردهای سولفات منگنز در صنعت ساخت آهن و فولاد می باشد . از ویژگی های سولفات منگنز می تواند به خاصیت ثابت کنندگی ، اکسیژن زدائی و آلیاژسازی اشاره کرد . به علت وجود این خواص در سولفات منگنز ، است.فاده از این ماده شیمیایی برای ساخت و تولید آهن و فولاد ضروری است. . صنعت فولادسازی بخش عمده مصارف سولفات منگنز را به خود اختصاص داده است. .

سولفات منگنز علاوه بر کاربرد به عنوان کود، این توانایی را دارد تا به عنوان مکمل دام نیز بکار رود. افزون بر کاربرد هایی که ذکر شد، از این ترکیب با رنگ صورتی روشن در لعاب ها، سرامیک ها و لاک ها و نیز قارچ کش ها بهره می برند. اما اهمیت این ترکیب برای ساخت و تولید دی اکسید منگنز خاص و نیز منبعی از یون منگنز برای مصارف گوناگون می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر