تولید و ساخت سولفات منگنز در ناحیه صنعتی بیجین ری

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


عنصر منگنز به عنوان یکی از مهم ترین ریز مغذی ها و به صورت کود کشاورزی به خاک هایی که دچار کمبود منگنز هستند تزریق می شود. کود سولفات منگنز کنجاله ساز حاوی منگنز و گوگرد می باشد. این عناصر در برگ و ساقه گیاه جذب شده و موجب افزایش رشد گیاهان می شود. از ویژگی های عنصر منگنز باید به این اشاره داشت که به عنوان فعال کننده آنزیم نیتریت ردوکتاز، در متابولیسم ازت شرکت می کند و همچنین با بهبود فرآیند فتوسنتز موجب بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی می شود. سولفات منگنز برای پسته نیز بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد.

رعایت اصول و نکات ایمنی در مورد سولفات منگنز بسیار حائز اهمیت است.. چرا که این ترکیب می تواند سبب تحریک جدی چشم ها شود. بعلاوه است.نشاق آن مضر است. و این توانایی را دارد تا دستگاه تنفسی و مخاط آن را تحت تاثیر قرار می دهد. در صورت بلعیدن نیز خطرات جدی و حتی مرگ آفرینی را به همراه خواهد داشت. بعلاوه قرارگیری طولانی مدت در معرض گرد و غبار یا ترکیبات دارای منگنز منجر به مسمومیت با منگنز می شود. این مسمومیت با منگنز را عموماً به عنوان منگنیسم یا منگنیزم می شناسند. از دیگر نکات حائز اهمیت روش نگهداری از سولفات منگنز است.. این ترکیب را بایستی در ظروف پلاستیکی و یا شیشه ای ذخیره و نگهداری کرد.

منگنز یک عنصر کاربردی و حائز اهمیت بر روی زمین می باشد. این عنصر از جمله عناصر گروه هفتم جدول تناوبی می باشد که به شکل فلزی به رنگ نقره ای و یا سفید یافت می شود. منگنز خالص به ندرت به صورت خالص مورد است.فاده قرار می گیرد، اما مشتقات آن در صنایع گوناگون پرکاربرد هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر