فروش سولفات منگنز در ناحیه صنعتی بیجین ری

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


سولفات منگنز یک ترکیب معدنی است.. فرمول آن MnSO می‌باشد که برای تامین منگنز خاک است.فاده می‌شود. این ماده دارای خواص زیادی برای گیاهان و همچنین صنایع شیمیایی دارد. منگنز دوازدهمین عنصر فراوان پوسته ی زمین است.. کانه های منگنز اکسید منگنز، سیلیکات و کربنات منگنز می‌باشند. مهم ترین کانی های منگنز اکسید منگنز، اکسید منگنز باریم دار، اکسید منگنز پتاسیم دار، منگانیت، هاسمانیت و رودوکروسیت می‌باشند. آفریقای جنوبی، روسیه، گابن، است.رالیا، برزیل و اندونزی ازجمله مهم ترین کشورهای دارای ذخایر منگنز می‌باشند. سولفات منگنز در اثر واکنش منواکسید یا کربنات منگنز با اسید سولفوریک تولید می‌شود.

منگنز مانند هر فلز سنگین دیگری برای جانداران محدودیت است.فاده دارد و مقدار بیشتر آن ایجاد سمیت خواهد کرد. برای درمان گیاهانی که دچار علائم مربوط به کمبود منگنز هستند، پاشیدن محلول سولفات­ منگنز به روی برگ­ها، یک راه رایج و سریع هست. یک ماه پس از سبز شدن، زمان مناسبی برای این کار است.. از سولفات منگنز هم در خاک­های اسیدی و هم در خاک­های قلیایی می­توان است.فاده کرد.

همانطور که پیشتر گفته شد عمده است.فاده از این محصول در کشاورزی می باشد. این عنصر در برخی گیاهان خصوصا درختان نخل نقش ویژه ای ایفا می کند. مکانیزم اثر آن کمک به افزایش عمل فوتوسنتز گیاه بوده که رشد آن و بهبود محصول تولیدی توسط درخت را در پی خواهد داشت. کودهای سولفات منگنز عموما عاری از نیتروژن بوده اما می توان از آنها در کنار سایر کود ها مانند کود سولفات آمونیوم، اوره یا سایر کودهای نیتروژن دار است.فاده نمود. متداول ترین روش است.فاده از این محصول محلول پاشی بوده، بنابراین می توان آن را حتی روی برگ های گیاه نیز اسپری کرد. همچنین کودهای حاوی این ماده علاوه بر تامین منگنز مورد نیاز برای رشد، در کنترل و از بین بردن علفهای هرز نیز بسیار موثر عمل می کنند و میتوان از آنها در ترکیبات آفت کش ها نیز بهره برد.



( فروش ) های دیگر