فروش سولفات منیزیم در بهارستان

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


حرارت دادن هگزاهیدرات تا دمایی حدود ۵ درجه سانتی گراد نیز سبب تولید نوع مونوهیدرات  می شود و اگر گرم کردن تا حدود - درجه سانتیگراد طول  بکشد منیزیم سولفات بی آب تولید می شود. به طور کلی در دمای بالای درجه سانتیگراد تمام هیدرات ها آب خود را از دست داده و  به فرم بی آب  تبدیل می شوند؛ فرم پایداری که بدون  اینکه ذوب شود به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) حتی در دمای درجه سانتیگراد تبدیل می گردد.

به‌طورکلی است.فاده از نمک اپسوم یا سولفات منیزیم بی‌خطر می‌باشد. ولی در صورت است.فاده نادرست از آن، امکان بروز عوارض جانبی وجود دارد. ممکن است. سولفات منیزیم موجود در نمک اپسوم اثر ملین داشته باشد، و باعث بشود که مصرف‌کننده به نفخ، حساسیتو یا حالت تهوع دچار شود. توجه داشته باشید که در صورت وجود چنین عوارضی آب زیاد بنوشید و برای جلوگیری از بروز این عوارض، هرگز از نمک اپسوم بیشتر از دوز توصیه‌شده مصرف نکنید. بیان این عوارض جانبی برای آگاهی بیشتر شماست، مسلماً  درصورتی‌که در مصرف نمک اپسوم زیاده‌روی نکنید، بروز چنین عوارضی بسیار بعید خواهد بود. بنابراین جای نگرانی نیست. نمک اپسوم به‌شرط است.فاده صحیح، کاملاً بی‌خطر وبسیار مفید می‌باشد.

طبق تحقیقات انجام شده بر روی بیمار قلبی که کمتر از سال سن داشتند سطوح منیزیم این بیماران اندازه گیری شد و پس از سال بررسی و تحت نظر قرار دادن شرایط این بیماران، پژوهشگران دریافتند که میزان حمله قلبی درافرادی که منیزیم کمتری داشتند برابر بیشتر از افرادی بوده است. که در مقایسه با آن ها منیزیم بیشتری مصرف کرده بودند.



( فروش ) های دیگر