تولید و ساخت سولفات منیزیم در بومهن

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


سولفات منیزیم با فرمول شیمیایی MgSO یک نمک معدنی است. که اغلب به صورت هپتاهیدرات وجود دارد. سولفات منیزیم که معمولا نمک اپسوم نامیده می شود به عنوان یک محصول زیبایی است.فاده می شود و در طب سنتی حمام با این ماده برای رفع مشکلاتی مانند اگزما توصیه می شود.

فواید اصلی نمک منیزیم سولفات در تهیه مواد آرایشی است.. این یکی از کاربردهای بیرونی منیزیم سولفات است.. محصولاتی که حاوی این ترکیب هستند، از چروک شدن موقتی پوست ناشی از تماس طولانی مدت با آب جلوگیری می‌کنند. این ماده همچنین جزء متداول و معمول محلول‌های مورد است.فاده در مخازن جداسازی است..

تمام ساختارهای هیدراته با گرم شدن، آب خود را از دست می‌دهند. در دمای بالای درجه سانتیگراد، فقط فرم بی آب، پایدار است.. بدون ذوب شدن در دمای درجه سانتیگراد، سولفات منیزیم به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) تجزیه می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر