تولید و ساخت سولفات منیزیم در تهران

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


نوع بدون آب این ماده در دما های بالا( درجه ی سانتی گراد ) شروع به تجزیه شدن می کند  و منیزیم اکسید، اکسیژن ، سولفور دی اکسید و سولفور تری اکسید از آن حاصل می شود. در دمای در جه ی سانتی گراد فرایند کامل می شود و محصول به طور کامل تجزیه می گردد.

محلول‌های منیزیم سولفات نیز در مقایسه با نمک‌های قلیایی منیزیم که در سنگ آهک یافت می‌شود، تقریباً دارای PH خنثی هستند. بنابراین، است.فاده از منیزیم سولفات به عنوان منبع منیزیم برای خاک، pH خاک را به میزان قابل توجهی تغییر نمی‌دهد.

کاربرد منیزیم سولفات در تمامی محصولات زراعی و باغی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد، این ترکیب شیمایی به دلیل اینکه حلالیت بالای به نسبت آهک دولومیتی دارد می تواند به صورت اسپری برای شاخ و برگ های درختان مورد است.فاده قرار بگیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر