تولید و ساخت سولفات منیزیم در جنوب تهران

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.


- سولفات منيزيم با كيفيت بايد بصورت پودري و داراي كمترين ميزان فلزات، شبه فلزات ناخالص ‌و‌ سمي باشد. بطور مثال ميزان كم فلزات نيكل، آلومينيوم، سرب و آرسنيك در سولفات منيزيم از خصوصيات مهم این محصول می باشد. سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) باتوجه به نتايج آناليز شيميايي آن، داراي حداقل میزان ناخالصی است..

مطالعات انجام شده بر روی داروهای از گروهD  نشان می دهد که مصرف این گونه از داروها برای جنین انسان، خطرآفرین است. ولی است.فاده از آن برای زنان باردار اجتناب ناپذیر است. و با تجویز پزشک و پذیرفتن خطرات احتمالی، می توان از آن ها است.فاده کرد.

البته سولفات منیزیم در افزایش گوگرد خاک نیز تاثیر بسزایی دارد، بنابراین می توان گفت است.فاده از سولفات منیزیم با بالا بردن عملکرد منیزیم و گوگرد خاک نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی داشته و به عنوان یک روش اقتصادی برای افزایش بهره بری از محصولات کشاورزی شناخته می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر