تولید و ساخت سولفات منیزیم در رودهن

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.


کاربرد خارجی منیزیم سولفات است.فاده از آن در فرمولاسیون تهیه نمک‌های حمام است.؛ به ویژه برای شستشوی پا برای تسکین درد پا. ادعا شده است. که چنین حمامی باعث تسکین و تسریع بهبودی درد عضلانی و آسیب می‌شود. اما این ادعاها از نظر علمی تأیید نشده‌اند.

لازم به ذکر است. که سولفات منیزیم بی آب یا اپسومیت ناپایدار بوده و به دلیل تمایل زیاد برای جذب آب و سازگاری با اکثر ترکیبات آلی، معمولا به عنوان خشک کننده و جاذب رطوبت است.فاده می شود. منیزیم سولفات مونوهیدرات یا کیزریت در بین رسوبات تبخیری رایج بوده و همچنین فرم آبه منیزیم سولفات با نام مریدیانیت در سطح دریاچه های یخ زده مشاهده شده است..

- سولفات منيزيم با كيفيت بايد بصورت پودري و داراي كمترين ميزان فلزات، شبه فلزات ناخالص ‌و‌ سمي باشد. بطور مثال ميزان كم فلزات نيكل، آلومينيوم، سرب و آرسنيك در سولفات منيزيم از خصوصيات مهم این محصول می باشد. سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) باتوجه به نتايج آناليز شيميايي آن، داراي حداقل میزان ناخالصی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر