تولید و ساخت سولفات منیزیم در رودهن

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.


طبق تحقیقات انجام شده بر روی بیمار قلبی که کمتر از سال سن داشتند سطوح منیزیم این بیماران اندازه گیری شد و پس از سال بررسی و تحت نظر قرار دادن شرایط این بیماران، پژوهشگران دریافتند که میزان حمله قلبی درافرادی که منیزیم کمتری داشتند برابر بیشتر از افرادی بوده است. که در مقایسه با آن ها منیزیم بیشتری مصرف کرده بودند.

بدن انسان به طور متوسط (حدود میلی‌گرم در روز) نیاز دارد که کمبود منیزیم در بسیاری موارد می‌تواند خطرناک باشد. با است.فاده از سولفات منیزیم (با توصیه پزشک) می‌توان در درمان برخی بیماری‌ها مانند آسم، اکلامپسی، ناراحتی‌های معده و &#; است.فاده کرد.

تمامی داروها علاوه بر داشتن خاصیت درمانی ممکن است. عوارض جانبی وside effect  هایی نیز داشته باشند که اگرچه عوارض جانبی ناشی از مصرف سولفات منیزیم ممکن است. در یک فرد مشاهده نشود ولی بهتر است. در صورت مشاهده هر یک از عوارضی که درادامه ذکر می شود به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید:



( تولید و ساخت ) های دیگر