تولید و ساخت سولفات منیزیم در شرق تهران

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


- ميزان و سرعت حلاليت سولفات منيزيم در آب از خصوصيات مهم اين محصول مي باشد. از نقاط قوت سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) سرعت و ميزان حلاليت آن در آب مي‌باشد. سولفات منيزيم آويكم بصورت كامل در آب حل شده و حاوي حداقل . درصد منيزيم، درصد اکسید منيزيم و درصد SO محلول می باشد.

مواد خشک کننده ی رایج عموما نمک های معدنی بدون آب هستند که آب را از محلول جذب می نمایند. از جمله خشک کننده های رایج می توان به Magnesium sulfate و سدیم سولفات اشاره نمود. بعد از قرار دادن این کریستال ها در مجاورت محلول، آب را جذب می نماید و به صورت توده ای در می آیند در نتیجه با فیلتراسیون از محلول جدا می گردند و محلول باقی مانده بدون آب خواهد بود و خشک می شود.

- سولفات منيزيم با كيفيت بايد بصورت پودري و داراي كمترين ميزان فلزات، شبه فلزات ناخالص ‌و‌ سمي باشد. بطور مثال ميزان كم فلزات نيكل، آلومينيوم، سرب و آرسنيك در سولفات منيزيم از خصوصيات مهم این محصول می باشد. سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) باتوجه به نتايج آناليز شيميايي آن، داراي حداقل میزان ناخالصی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر