فروش سولفات منیزیم در شرق تهران

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.


سولفات منیزیم ترکیب شیمیایی از اکسیژن، گوگرد و منیزیم می‌باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماده در پزشکی و کشاورزی و همچنین داروسازی می‌باشد. سولفات منیزیم به طور طبیعی در آب دریا و چشمه‌های معدنی وجود دارد. سولفات منیزیم به‌صورت بلورهای بی‌رنگ یا سفید می‌باشد. دارای طعم خنک‌کننده، شور و تلخ است.. در آب سریع حل می‌شود و در اتانول (الکل) نامحلول است.. نام‌های دیگر این ماده شیمیایی، نمک منیزیم، سولفوریک اسید، سولفات منیزیم، نمک اپسوم و نمک حمام می‌باشد.

- ميزان و سرعت حلاليت سولفات منيزيم در آب از خصوصيات مهم اين محصول مي باشد. از نقاط قوت سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) سرعت و ميزان حلاليت آن در آب مي‌باشد. سولفات منيزيم آويكم بصورت كامل در آب حل شده و حاوي حداقل . درصد منيزيم، درصد اکسید منيزيم و درصد SO محلول می باشد.

در مطالعات بالینی انجام شده در کشور، نوع است.نشاقی منیزیم سولفات در کرونا و همراه دارو های است.اندارد درمان این بیماری است.فاده شد و نتایج حاصله حاکی از بهبود علائم تنفسی بیماران از جمله تنگی نفس و سرفه و افزایش سطح اکسیژن بود.



( فروش ) های دیگر