تولید و ساخت سولفات منیزیم در شهر ری

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


بلور سازی در دما های ما بین . و درجه ی سانتی گراد نوع آبه ی این محصول  (هپتا هیدرات) MgSO · HO را به وجود می آورد. پایین تر از دمای . درجه ی سانتی گراد نوع آبه (دودکا هیدرات) با فرمول شیمیایی MgSO·HO حاصل می شود. همچنین در دما های بالا تر از درجه ی سانتی گراد هیدراته های پایین تر شکل می گیرند.

نوع بدون آب این ماده در دما های بالا( درجه ی سانتی گراد ) شروع به تجزیه شدن می کند  و منیزیم اکسید، اکسیژن ، سولفور دی اکسید و سولفور تری اکسید از آن حاصل می شود. در دمای در جه ی سانتی گراد فرایند کامل می شود و محصول به طور کامل تجزیه می گردد.

کاربرد منیزیم سولفات در تمامی محصولات زراعی و باغی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد، این ترکیب شیمایی به دلیل اینکه حلالیت بالای به نسبت آهک دولومیتی دارد می تواند به صورت اسپری برای شاخ و برگ های درختان مورد است.فاده قرار بگیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر