تولید و ساخت سولفات منیزیم در شهر سنگ تهران

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


منیزیم سولفات آبه، مریدیانیت، فقط در فشار جو، کمتر از درجه سانتیگراد، پایدار است.. بالاتر از این دما، به مخلوط هپتا هیدراته جامد و محلول اشباع تبدیل می‌شود. کریستال‌های بزرگ این نوع ساختار را می‌توان از محلول‌هایی با غلظت مناسب که برای چند روز در درجه سانتیگراد نگهداری می‌شوند، به دست آورد.

کاربرد منیزیم سولفات در تمامی محصولات زراعی و باغی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد، این ترکیب شیمایی به دلیل اینکه حلالیت بالای به نسبت آهک دولومیتی دارد می تواند به صورت اسپری برای شاخ و برگ های درختان مورد است.فاده قرار بگیرد.

حرارت دادن هگزاهیدرات تا دمایی حدود ۵ درجه سانتی گراد نیز سبب تولید نوع مونوهیدرات  می شود و اگر گرم کردن تا حدود - درجه سانتیگراد طول  بکشد منیزیم سولفات بی آب تولید می شود. به طور کلی در دمای بالای درجه سانتیگراد تمام هیدرات ها آب خود را از دست داده و  به فرم بی آب  تبدیل می شوند؛ فرم پایداری که بدون  اینکه ذوب شود به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) حتی در دمای درجه سانتیگراد تبدیل می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر