فروش سولفات منیزیم در شهرک صنعتی فیروزکوه

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


طبق تحقیقات انجام شده بر روی بیمار قلبی که کمتر از سال سن داشتند سطوح منیزیم این بیماران اندازه گیری شد و پس از سال بررسی و تحت نظر قرار دادن شرایط این بیماران، پژوهشگران دریافتند که میزان حمله قلبی درافرادی که منیزیم کمتری داشتند برابر بیشتر از افرادی بوده است. که در مقایسه با آن ها منیزیم بیشتری مصرف کرده بودند.

به‌طورکلی است.فاده از نمک اپسوم یا سولفات منیزیم بی‌خطر می‌باشد. ولی در صورت است.فاده نادرست از آن، امکان بروز عوارض جانبی وجود دارد. ممکن است. سولفات منیزیم موجود در نمک اپسوم اثر ملین داشته باشد، و باعث بشود که مصرف‌کننده به نفخ، حساسیتو یا حالت تهوع دچار شود. توجه داشته باشید که در صورت وجود چنین عوارضی آب زیاد بنوشید و برای جلوگیری از بروز این عوارض، هرگز از نمک اپسوم بیشتر از دوز توصیه‌شده مصرف نکنید. بیان این عوارض جانبی برای آگاهی بیشتر شماست، مسلماً  درصورتی‌که در مصرف نمک اپسوم زیاده‌روی نکنید، بروز چنین عوارضی بسیار بعید خواهد بود. بنابراین جای نگرانی نیست. نمک اپسوم به‌شرط است.فاده صحیح، کاملاً بی‌خطر وبسیار مفید می‌باشد.

این کود نسبت به سایر ترکیبات منیزیم حلالیت بالایی نیز دارد؛  در نتیجه محلول پاشی مستقیم کود  بر روی برگ های گیاه امکان پذیر است..  همچنین به علت اسیدیته خنثی ای که نسبت به سایر نمکهای منیزیم در ترکیباتی مانند سنگ آهک  دارد، اسیدیته خاک  نیز تغییر چندانی نخواهد داشت.



( فروش ) های دیگر