فروش سولفات منیزیم در شهریار

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


سولفات منیزیم با فرمول شیمیایی MgSO یک نمک معدنی است. که اغلب به صورت هپتاهیدرات وجود دارد. سولفات منیزیم که معمولا نمک اپسوم نامیده می شود به عنوان یک محصول زیبایی است.فاده می شود و در طب سنتی حمام با این ماده برای رفع مشکلاتی مانند اگزما توصیه می شود.

از آنجا که اكثر گياهان به سولفات نيز نيازدارند، شکل تجاری عنصر منيزيم بصورت سولفات منیزیم آبه با . درصد منیزیم و درصد اکسید منیزیم است.. كود سولفات منيزيم برای خاک اسیدی، خاک فرو شسته(خاکی که در اثر باران املاح و مواد معدنی خود را از دست داده است.) و خاک ماسه ای نیز مناسب است..

روش دیگری نیز به عنوان جایگزین برای تزریق سولفات منیزیم به منظور کنترل تشنج های ناشی از اکلامپسی و پراکلامپسی می توان  است.فاده کرد  به این شکل که از تا گرم جهت دوز بارگیری  و در ادامه تا گرم در ساعت انفوزیون وریدی برای مدت حداقل ساعت است.فاده شود. 



( فروش ) های دیگر