تولید و ساخت سولفات منیزیم در فیروزکوه

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


خرید و فروش سولفات منیزیم خوراکی و منیزیم سولفات صنعتی برای مصارف مختلف در بسته بندی‌های مختلف ارائه می‌شود. مصارف کشاورزی و دارویی این نمک معدنی بسیار شناخته شده است.. قیمت نمک اپسوم و قیمت سولفات منیزیم در ساختارهای هیدراته متنوع بر اساس درصد خلوص آن‌ها تعیین می‌شود.

در راکتور فرایند با دمایی حدود الی درجه سانتی گراد انجام میشود؛ قبل از اضافه نمودن  اسید سولفوریک  و پودر منیزیم اکسید ۸۵ درصد، خنثی سازی راکتور  با آب انجام می شود و سپس مخلوطی از اسید سولفوریک  و منیزیم اکسید را به آن اضافه می کنند. لازم به ذکر است. اسیدیته مطلوب  محلول ۵ است..

سولفات منیزیم خاصیت درمانی دارد برخی از افراد از سولفات منیزیم به عنوان تسکین دهنده دردهای عضلانی است.فاده می کنند منیزیم موجود در این ترکیب شیمایی می تواند در کاهش است.رس، کمک به خوابیدن و همچنین کمک به بهبود یبوست افراد مورد است.فاده قرار بگیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر