فروش سولفات منیزیم در فیروزکوه

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


بر اساس توصیه‌های پزشکی، هرگز نباید از سولفات منیزیم بیشتر ازآنچه روی بسته‌بندی لحاظ شده و یا بدون دستور پزشک است.فاده نمود. است.فاده دوز بیش‌ازاندازه سولفات منیزیم می‌تواند عوارض جانبی جدی و تهدیدکننده‌ای را در پی داشته باشد. با افزایش سطح منیزیم، ازدیاد ضعف عضلات اسکلتی رخ‌داده، هوشیاری کاهش پیدا می‌کند و درنهایت اتساع عروقی اتفاق می‌افتد. همچنین تزریق سولفات منیزیم گاها سبب کاهش جزئی فشارخون در هنگام بیهوشی اپیدورال می‌شود. زمانی که منیزیم در سطوح درمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد، عضله قلب تا حد زیادی ازنظر بالینی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت، اما لازم به ذکر است. که قلب در اثر مصرف زیاد منیزیم می‌تواند عمیقاً تحت تأثیر قرار بگیرد.

سولفات منیزیم هفت آبه و یا همان نمک سولفات برای سلامتی و زیبایی دارای مزایای زیادی است.. کاربرد نمک اپسوم در مبارزه با مشکلات زیبایی و سلامتی دارای کاربردهای فراوانی است.. نمک اپسوم تشکیل شده از ترکیب دو ماده معدنی از قبیل: سولفات و منیزیم که به آن منیزیم سولفات هفت آبه گفته می‌شود و دارای خواص فراوانی می‌باشد که در اینجا به فواید آن اشاره می‌شود.

مطالعات انجام شده بر روی داروهای از گروهD  نشان می دهد که مصرف این گونه از داروها برای جنین انسان، خطرآفرین است. ولی است.فاده از آن برای زنان باردار اجتناب ناپذیر است. و با تجویز پزشک و پذیرفتن خطرات احتمالی، می توان از آن ها است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر