فروش سولفات منیزیم در فیروزکوه

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


کاربرد منیزیم سولفات در تمامی محصولات زراعی و باغی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد، این ترکیب شیمایی به دلیل اینکه حلالیت بالای به نسبت آهک دولومیتی دارد می تواند به صورت اسپری برای شاخ و برگ های درختان مورد است.فاده قرار بگیرد.

کاربرد خارجی منیزیم سولفات است.فاده از آن در فرمولاسیون تهیه نمک‌های حمام است.؛ به ویژه برای شستشوی پا برای تسکین درد پا. ادعا شده است. که چنین حمامی باعث تسکین و تسریع بهبودی درد عضلانی و آسیب می‌شود. اما این ادعاها از نظر علمی تأیید نشده‌اند.

مطالعات انجام شده بر روی داروهای از گروهD  نشان می دهد که مصرف این گونه از داروها برای جنین انسان، خطرآفرین است. ولی است.فاده از آن برای زنان باردار اجتناب ناپذیر است. و با تجویز پزشک و پذیرفتن خطرات احتمالی، می توان از آن ها است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر