فروش سولفات منیزیم در لواسان

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.


لازم به ذکر است. که سولفات منیزیم بی آب یا اپسومیت ناپایدار بوده و به دلیل تمایل زیاد برای جذب آب و سازگاری با اکثر ترکیبات آلی، معمولا به عنوان خشک کننده و جاذب رطوبت است.فاده می شود. منیزیم سولفات مونوهیدرات یا کیزریت در بین رسوبات تبخیری رایج بوده و همچنین فرم آبه منیزیم سولفات با نام مریدیانیت در سطح دریاچه های یخ زده مشاهده شده است..

سولفات منیزیم در طول تاریخ، به عنوان درمانی برای مسمومیت با سرب، قبل مورد است.فاده قرار می‌گرفت. تصور بر آن بود که  سرب بلعیده شده توسط سولفات منیزیم رسوب کرده و متعاقباً از طریق دستگاه گوارش، پاکسازی می‌شود. این روش به ویژه از اوایل تا اواسط قرن بیستم مورد است.فاده گسترده دامپزشکان قرار گرفت.

از آنجا که اكثر گياهان به سولفات نيز نيازدارند، شکل تجاری عنصر منيزيم بصورت سولفات منیزیم آبه با . درصد منیزیم و درصد اکسید منیزیم است.. كود سولفات منيزيم برای خاک اسیدی، خاک فرو شسته(خاکی که در اثر باران املاح و مواد معدنی خود را از دست داده است.) و خاک ماسه ای نیز مناسب است..



( فروش ) های دیگر