تولید و ساخت سولفات منیزیم در ورامین

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


تمام ساختارهای هیدراته با گرم شدن، آب خود را از دست می‌دهند. در دمای بالای درجه سانتیگراد، فقط فرم بی آب، پایدار است.. بدون ذوب شدن در دمای درجه سانتیگراد، سولفات منیزیم به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) تجزیه می‌شود.

Mg عنصری مهم برای عملکرد نرمال سلول ها، اعصاب، قلب و&#; به حساب می آید. در خون معمولا این عنصر در تعادل قرار دارد و منیزیم مورد نیاز بدن از رژیم غذایی دریافت می گردد. اما گاهی بدن در اثر مصرف قرص هایی مانند فوروزماید و یا هیدروکلروتیازید یا دیگر شرایط پزشکی با سرعت بیشتری منیزیم را از دست می دهد و نمی تواند منیزیم از دست رفته را با کمک رژیم غذایی جبران نماید. در نتیجه هنگامی که این عنصر از تعادل خارج می شود برای رفع کمبود منیزیم در خون از Magnesium sulfate است.فاده می نمایند.

منیزیم فلزی است. به رنگ سفید تا نقره ای با نماد Mg و عدد اتمی . نام منیزیم از واژه یونانی Magnesia حوضه ای در Thessaly یا از نام شهر قدیمی Magnesia در آسیای صغیر گرفته شده است.. منیزیم هشتمین عنصر فراوان در پوسته زمین و سومین عنصر فراوان و محلول در آب دریا می باشد. منیزیم در گروه دو جدول تناوبی به عنوان فلز قلیایی خاکی قرار دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر