تولید و ساخت سولفات منیزیم در چهاردانگه

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.


منیزیم سولفات معمولاً به صورت هیدراته با فرمول عمومی MgSO.nHO یافت می‌شود. n دارای مقادیر مختلف بین تا است.. متداول‌ترین فرم هیدارته این نمک معدنی، هپتاهیدرات با فرمول مولکولی MgSO.HO است. که به به نمک اپسوم (Epsom salt) شهرت دارد. نمک اپسوم یک ماده شیمیایی خانگی با کاربردهای سنتی از جمله نمک‌های حمام است..

سولفات منیزیم هفت آبه و یا همان نمک سولفات برای سلامتی و زیبایی دارای مزایای زیادی است.. کاربرد نمک اپسوم در مبارزه با مشکلات زیبایی و سلامتی دارای کاربردهای فراوانی است.. نمک اپسوم تشکیل شده از ترکیب دو ماده معدنی از قبیل: سولفات و منیزیم که به آن منیزیم سولفات هفت آبه گفته می‌شود و دارای خواص فراوانی می‌باشد که در اینجا به فواید آن اشاره می‌شود.

مواد خشک کننده ی رایج عموما نمک های معدنی بدون آب هستند که آب را از محلول جذب می نمایند. از جمله خشک کننده های رایج می توان به Magnesium sulfate و سدیم سولفات اشاره نمود. بعد از قرار دادن این کریستال ها در مجاورت محلول، آب را جذب می نماید و به صورت توده ای در می آیند در نتیجه با فیلتراسیون از محلول جدا می گردند و محلول باقی مانده بدون آب خواهد بود و خشک می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر