فروش سولفات پتاس در بومهن

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


سولفات پتاسیم یا پتاسیم سولفات، یک نمک پتاسیم است. که دارای فرمول شیمیایی KSO می باشد. کریستال یا پودری بی رنگ یا سفید رنگ و بی بو است.. این ماده مصارف صنعتی و غیر صنعتی زیادی دارد می توان گفت اکثرا به عنوان کود شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. نام دیگر سولفات پتاسیم، سولفات پتاس می باشد. به صورت کلی در هر جایی که گیاهان حضور دارند، پتاسیم می تواند مفید واقع شود و معمولا موجب ایجاد بازدهی بالا در چمن، سبزیجات و گل ها می گردد. در ادامه بحث به کاربرد ها و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده مهم خواهیم پرداخت.

ریشه های پیاز کم عمق و پراکنده هستند و انشعابات زیادی دارند که در سیستم تغذیه و رساندن مواد مغذی نقش مهمی را ایفا می کنند. به دلیل قرار گرفتن ریشه های پیاز در عمق سانتی متری خاک در جذب عناصر مغذی دیگر ضعیف می باشند که منجر به کمبود عناصر غذایی می شود.

پتاسیم از مهمترین عناصر مورد نیاز غلات می باشد زیرا یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت غلات است. و چیزی در حدود . تا درصد از وزن غله خشک را پتاسیم تشکیل می دهد. این عنصر اغلب در فعل و انفعالات گیاهی شرکت داشته و در ترکیبات سلولی شرکت نمی کند. گیاهان تیره غلات چیزی در حدود گرم پتاسیم از خاک می توانند جذب کنند و این عنصر اثرات مطلوبی در ثبات گیاه، تلقیح بهتر، افزایش مقاومت در برابر بیماری و آفات و رشد و نمو این گونه گیاهان می شود. علاوه بر این این عنصر می تواند باعث تسهیل انتقال نشاسته از برگ به دانه گیاه شود.



( فروش ) های دیگر