تولید و ساخت سولفات پتاس در جنوب تهران

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


عمده ترین کاربرد این ماده توسط کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی است.. کودهای حاوی پتاسیم از جمله این کود را کود کیفیت نام می برند. این ماده برای بهبود کیفیت و افزایش رشد محصولات مختلف کشاورزی است.فاده می شود. این ماده اغلب به شکل گرانول، پودری و سنگی در کشاورزی است.فاده می شود.

همه کشاورزان می خواهند گیاهان مقاوم و سالمی داشته باشند که میوه های زیبایی به ما بدهند. برای این کار، گیاه به عناصر خاصی نیاز دارد. سولفات پتاسیم یکی از آنهاست. این کود در دسترس همه است.، اما قبل از است.فاده باید مراقب باشید و محصول کشاورزی خود را بشناسید. آن را می توان به صورت مایع یا گرانول است.فاده کرد که باغبانان آماتور و حرفه ای می توانند این کار را انجام دهند. از سولفات پتاسیم در صنعت

سولفات پتاسیم یا پتاسیم سولفات، یک نمک پتاسیم است. که دارای فرمول شیمیایی KSO می باشد. کریستال یا پودری بی رنگ یا سفید رنگ و بی بو است.. این ماده مصارف صنعتی و غیر صنعتی زیادی دارد می توان گفت اکثرا به عنوان کود شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. نام دیگر سولفات پتاسیم، سولفات پتاس می باشد. به صورت کلی در هر جایی که گیاهان حضور دارند، پتاسیم می تواند مفید واقع شود و معمولا موجب ایجاد بازدهی بالا در چمن، سبزیجات و گل ها می گردد. در ادامه بحث به کاربرد ها و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده مهم خواهیم پرداخت.



( تولید و ساخت ) های دیگر