فروش سولفات پتاس در دماوند

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.


کود های حاوی نیتروژن و پتاسیم برای رشد اولیه ضروری هستند و همچنین برای رشد اندام های هوایی و سوخ پیاز ضرورت دارند. پتاسیم برای افزایش کیفیت و کمیت سوخ ضروری بوده است.. پتاسیم برای برداشت محصولی با کیفیت اهمیت دارد. برای برداشت تن محصول با کیفیت از هر هکتار زمین زیر کشت در شرایط رطوبت کافی و بافت خاک متوسط تا سنگین میلی گرم بر کیلوگرم مورد نیاز است.. برای بافت سبک این مقدار میلی گرم بر کیلوگرم می باشد.

همه کشاورزان می خواهند گیاهان مقاوم و سالمی داشته باشند که میوه های زیبایی به ما بدهند. برای این کار، گیاه به عناصر خاصی نیاز دارد. سولفات پتاسیم یکی از آنهاست. این کود در دسترس همه است.، اما قبل از است.فاده باید مراقب باشید و محصول کشاورزی خود را بشناسید. آن را می توان به صورت مایع یا گرانول است.فاده کرد که باغبانان آماتور و حرفه ای می توانند این کار را انجام دهند. از سولفات پتاسیم در صنعت

برآورد می شود که در سال ارزش بازار جهانی این ماده در حدود . میلیارد دلار در سال بوده است. و برآورد می گردد که تا سال به ارزشی در حدود میلیارد دلار دست پیدا کند. رشد این بازار در بخش میوه به سرعت در حال رشد است. به طوریکه برآورد می گردد ارزش این بخش که در سال حدود میلیون دلار بوده است. تا پایان سال به رقمی در حدود میلیون دلار برسد. این در حالی است. که تا پایان سال این بازار در این بخش شاهد رشدی . درصدی خواهد بود. از انواع پتاسیم سولفات، سولــفات پتاسیم گرانول می باشد.



( فروش ) های دیگر