تولید و ساخت سولفات پتاس در رباط کریم

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.


برآورد می شود که در سال ارزش بازار جهانی این ماده در حدود . میلیارد دلار در سال بوده است. و برآورد می گردد که تا سال به ارزشی در حدود میلیارد دلار دست پیدا کند. رشد این بازار در بخش میوه به سرعت در حال رشد است. به طوریکه برآورد می گردد ارزش این بخش که در سال حدود میلیون دلار بوده است. تا پایان سال به رقمی در حدود میلیون دلار برسد. این در حالی است. که تا پایان سال این بازار در این بخش شاهد رشدی . درصدی خواهد بود. از انواع پتاسیم سولفات، سولــفات پتاسیم گرانول می باشد.

این ماده سمی نیست و تماس آن با پوست یا چشم تهدیدی برای سلامتی نیست اما ورود غبار آن در چشم ممکن است. باعث تحریک چشم شود برای برطرف شدن این عارضه شستشوی چشم با آب توصیه شده است.. است.نشاق غبار این ماده باعث تحریک سیستم و مجاری تنفسی می شود که می تواند منجر به عطسه یا سرفه شود. مصرف خوراکی بیش از اندازه این ماده باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

این ماده شیمیایی به شکل کریستال سفید یا بی رنگ، گرانول یا پودر سفید رنگ است.. دارای مزه شور و تلخ است.. این ماده از واکنش هیدروکسید پتاسیم (KOH) و اسید سولفوریک (HSO) تهیه می شود. از آنجا که این دو اسید و باز قوی هستند، بنابراین سولفات پتاسیم نمکی خنثی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر