فروش سولفات پتاس در رودهن

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


کود های حاوی نیتروژن و پتاسیم برای رشد اولیه ضروری هستند و همچنین برای رشد اندام های هوایی و سوخ پیاز ضرورت دارند. پتاسیم برای افزایش کیفیت و کمیت سوخ ضروری بوده است.. پتاسیم برای برداشت محصولی با کیفیت اهمیت دارد. برای برداشت تن محصول با کیفیت از هر هکتار زمین زیر کشت در شرایط رطوبت کافی و بافت خاک متوسط تا سنگین میلی گرم بر کیلوگرم مورد نیاز است.. برای بافت سبک این مقدار میلی گرم بر کیلوگرم می باشد.

سولفات پتاسیم یک جامد سفید رنگ است.. این ترکیب معدنی که در آب محلول است. را با نام های دیگری مانند سولفات پتاس، آرکانیت و یا پتاس گوگرد نیز می شناسند. فرمول شیمیایی این جامد سفید رنگ KSO می باشد. این ترکیب در کودهای شیمیایی به دلیل تامین پتاسیم و گوگرد مورد نیاز محصول، کاربرد زیادی دارد. بنابراین مهمترین کاربرد سولفات پتاسیم در کشاورزی است.. هرچند ترکیب معدنی سولفات پتاسیم در قرن چهاردهم توسط گلوبر و همکارانش شناسایی شد اما در قرن هفدهم این ترکیب را با نام آرکانیت معرفی کردند. سولفات پتاسیم ترکیبی از نمک اسیدی و قلیایی است.. فرآیند تشکیل آن، یک واکنش گرمازا است.. مزه سولفات پتاسیم، تلخ و در اتانول نامحلول است.. شعله حاصل از ترکیب سولفات پتاس با نیترات پتاسیم، بنفش رنگ می باشد.

به طور کلی عنصر پتاسیم در درختان میوه فاکتور مهمی در عملکرد کیفی و کمی این محصولات دارد و تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت در برابر سرما، آفت و بیماری ها و تنش ها ناشی از شوری و خشکی دارد. است.فاده از کودهای حاوی پتاسیم در زمان قبل از کشت باعث زنده ماندن جوانه ها می شود.



( فروش ) های دیگر