تولید و ساخت سولفات پتاس در شمال تهران

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

منطقه تهران در شرق تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال دارای جمعیت هزار نفری است.. دانشگاه علم و صنعت مهمترین دانشگاه واقع در منطقه تهران است. که جزو یکی از برترین دانشگاه های کشور محسوب میشود. نارمک، وحیدیه و مجیدیه معروف ترین محله های این منطقه هستند. محله های منطقه عبارتند از :


زمان رشد اولیه بسته به شرایط آب و هوایی منطقه بین تا روز زمان می برد. پیاز کاشته شده در بازه اسفند تا فروردین بعد از دو ماه به مرحله رشد سه برگی خود می رسد. در این بازه نیاز غذایی کمی دارد. رشد سریع برگ زمانی است. که گیاه در مرحله سه برگی باشد و با افزایش دما سرعت رشد برگ ها افزایش می یابد.

پتاسیم از مهمترین عناصر مورد نیاز غلات می باشد زیرا یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت غلات است. و چیزی در حدود . تا درصد از وزن غله خشک را پتاسیم تشکیل می دهد. این عنصر اغلب در فعل و انفعالات گیاهی شرکت داشته و در ترکیبات سلولی شرکت نمی کند. گیاهان تیره غلات چیزی در حدود گرم پتاسیم از خاک می توانند جذب کنند و این عنصر اثرات مطلوبی در ثبات گیاه، تلقیح بهتر، افزایش مقاومت در برابر بیماری و آفات و رشد و نمو این گونه گیاهان می شود. علاوه بر این این عنصر می تواند باعث تسهیل انتقال نشاسته از برگ به دانه گیاه شود.

کود سولفات پتاسیم، بیشترین کاربرد این ترکیب معدنی است.. این کود شیمیایی می تواند برای برخی از محصولات کشاورزی مضر باشد اما است.فاده از آن در تنباکو، سبزیجات و میوه بسیار مفید است.. از دیگر کاربردهای آن می توان به صنعت شیشه سازی اشاره کرد. گاهاً



( تولید و ساخت ) های دیگر