فروش سولفات پتاس در شهر جدید اندیشه

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..

این ماده سمی نیست و تماس آن با پوست یا چشم تهدیدی برای سلامتی نیست اما ورود غبار آن در چشم ممکن است. باعث تحریک چشم شود برای برطرف شدن این عارضه شستشوی چشم با آب توصیه شده است.. است.نشاق غبار این ماده باعث تحریک سیستم و مجاری تنفسی می شود که می تواند منجر به عطسه یا سرفه شود. مصرف خوراکی بیش از اندازه این ماده باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

سولفات پتاسیم یک جامد سفید رنگ است.. این ترکیب معدنی که در آب محلول است. را با نام های دیگری مانند سولفات پتاس، آرکانیت و یا پتاس گوگرد نیز می شناسند. فرمول شیمیایی این جامد سفید رنگ KSO می باشد. این ترکیب در کودهای شیمیایی به دلیل تامین پتاسیم و گوگرد مورد نیاز محصول، کاربرد زیادی دارد. بنابراین مهمترین کاربرد سولفات پتاسیم در کشاورزی است.. هرچند ترکیب معدنی سولفات پتاسیم در قرن چهاردهم توسط گلوبر و همکارانش شناسایی شد اما در قرن هفدهم این ترکیب را با نام آرکانیت معرفی کردند. سولفات پتاسیم ترکیبی از نمک اسیدی و قلیایی است.. فرآیند تشکیل آن، یک واکنش گرمازا است.. مزه سولفات پتاسیم، تلخ و در اتانول نامحلول است.. شعله حاصل از ترکیب سولفات پتاس با نیترات پتاسیم، بنفش رنگ می باشد.



( فروش ) های دیگر