فروش سولفات پتاس در شهرک صنعتی قرچک

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


تحقیقات بر روی ارقام مختلف انگور نشان داده است. که مقاومت محصولاتی که با پتاسیم تقویت شده بودند نسبت به سرمازدگی بالاتر از سایرین بوده است.. علاوه بر این است.فاده از محلول کود پتاس به صورت محلول پاشی باعث افزایش میزان تحمل این گیاه در برابر سرما می شود.

کمبود سولفات پتاسیم در گیاهان سبب می شود تا بیشتر میوه های در حالت رسیده یا حتی نرسیده از درخت جدا شده و بریزند، به دلیل اینکه ساقه توانایی نگهداری میوه را ندارد. همچنین زردی برگ گیاهان نیز از دیگر تاثیرات عدم است.فاده از سولفات پتاسیم در کشاورزی است..

شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..



( فروش ) های دیگر