تولید و ساخت سولفات پتاس در شهرک صنعتی پیشوا

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


در تمامی فرایندهای مربوط به رشد گیاه از کاشت تا برداشت، پتاسیم به عنوان یک عنصر مهم و اساسی نقش دارد. کمبود پتاسیم در گیاه موجب کاهش مقاومت گیاه به خشکی، غرق‌آبی و دماهای بالا و پایین می‌شود. همچنین کمبود پتاسیم موجب کاهش مقاومت گیاه در مقابل آفت‌ها، عوامل بیماری ‌زا و حمله آفت ها می ‌شود. به ‌دلیل اینکه پتاسیم سلامت کلی اندام‌های در حال رشد را بهبود می‌بخشد و از گیاه در مقابل بیماری‌ها محافظت می‌کند. پتاسیم عواملی چون رنگ، اندازه، شکل و قدرت دانه تحت تاثیر قرار می دهد و و هم چنین سبب افزایش برداشت محصول می شود. وجود پتاسیم در فرایند فنوسنتز گیاه نقش دارد  و به انتقال قندها و نشاسته‌ها و ساخت پروتئین در گیاه کمک می کند.

پتاسیم عنصر نسبتا فراوانی در پوسته زمین است.. و به همین دلیل تولید کود پتاس در اکثر نقاط دنیا قابل انجام است.. گرچه پتاسیم سولفات به ندرت به صورت خالص در طبیعت یافت می شود. اما به طور طبیعی با نمک های حاوی منیزیم، سدیم و کلرید مخلوط می شود. که این مواد معدنی برای پردازش نیاز به پردازش بیشتری دارند.

ریشه های پیاز کم عمق و پراکنده هستند و انشعابات زیادی دارند که در سیستم تغذیه و رساندن مواد مغذی نقش مهمی را ایفا می کنند. به دلیل قرار گرفتن ریشه های پیاز در عمق سانتی متری خاک در جذب عناصر مغذی دیگر ضعیف می باشند که منجر به کمبود عناصر غذایی می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر