تولید و ساخت سولفات پتاس در شهرک صنعتی چهاردانگه

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


در نوزادان، سولفات پتاسیم می تواند مقدار آب بدن را تغییر دهد و باعث اسهال شود. اسید سولفوریک نیزی اسیدی قوی است.. در حالت غلیظ، این ترکیب معدنی باعث سوختگی می شود. با این حال، در مواد غذایی آنقدر رقیق است. که طبق گزارشات ارائه شده هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد. به طوری که هیچ اختلالی در ADI (مصرف روزانه مجاز) ایجاد نشده است.. در دوزهای بالا می تواند باعث اختلالات گوارشی (اسهال) شود. بنابراین باید در حد اعتدال مصرف شود. سولفات پتاسیم در طیف وسیعی از مواد غذایی از جمله در غذاهای کشاورزی ارگانیک وجود دارد اما در غذای کودک وجود ندارد. سولفات پتاسیم یک عامل ضد رسوب، سفت کننده و اصلاح کننده اسیدیته با منشاء مصنوعی است.. نقش آن این است. که به غذا کمی طعم ترش بدهد.

کمبود سولفات پتاسیم در گیاهان سبب می شود تا بیشتر میوه های در حالت رسیده یا حتی نرسیده از درخت جدا شده و بریزند، به دلیل اینکه ساقه توانایی نگهداری میوه را ندارد. همچنین زردی برگ گیاهان نیز از دیگر تاثیرات عدم است.فاده از سولفات پتاسیم در کشاورزی است..

سولفات پتاسیم یا پتاسیم سولفات، یک نمک پتاسیم است. که دارای فرمول شیمیایی KSO می باشد. کریستال یا پودری بی رنگ یا سفید رنگ و بی بو است.. این ماده مصارف صنعتی و غیر صنعتی زیادی دارد می توان گفت اکثرا به عنوان کود شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. نام دیگر سولفات پتاسیم، سولفات پتاس می باشد. به صورت کلی در هر جایی که گیاهان حضور دارند، پتاسیم می تواند مفید واقع شود و معمولا موجب ایجاد بازدهی بالا در چمن، سبزیجات و گل ها می گردد. در ادامه بحث به کاربرد ها و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده مهم خواهیم پرداخت.



( تولید و ساخت ) های دیگر