فروش سولفات پتاس در فیروزکوه

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

اولین راه آهنی که در ایران احداث شد از شاهی یا همان قائم‌شهر کنونی تا بندر شاه یا همان بندر ترکمن امروزی می‌رفت. بعد از راه افتادن اولین قطار از ساری تا بندر ترکمن، پروژ‌ه‌های بیشتر و وسیع‌تری در سطح کشور شروع به کار کرد که راه آهن البرز یکی از آن‌ها بود.


کود سولفات پتاسیم، برای گیاهان حساس به کلر و شوری مناسب است.. همچنین به عنوان یک افزودنی غذایی است.فاده می شود. فراموش نکنید که کود زیاد باعث بروز پژمردگی گیاه می شود. از دوزهای کافی تجاوز نکنید و فقط در صورت نیاز گیاه، مصرف کنید. همچنین رعایت دوز باعث می شود تا از شستشوی کود سولفات پتاسیم به داخل خاک جلوگیری شود و در نتیجه از آلودگی جلوگیری شود. پتاسیم که بخشی از ساختار سولفات پتاسیم است.، از عناصر اصلی (NPK) به شمار می رود. پتاسیم باعث تجمع ذخایر مواد مغذی در ریشه (چغندر، هویج) و میوه ها می شود. همچنین تعرق گیاه را تنظیم می کند و در برابر خشکسالی، سرما و بیماری های کریپتوگامیک (قارچها) بهتر مقاومت می کند. علاوه بر این، این عنصر طعم و ظاهر میوه را بهبود می بخشد.

به طور کلی عنصر پتاسیم در درختان میوه فاکتور مهمی در عملکرد کیفی و کمی این محصولات دارد و تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت در برابر سرما، آفت و بیماری ها و تنش ها ناشی از شوری و خشکی دارد. است.فاده از کودهای حاوی پتاسیم در زمان قبل از کشت باعث زنده ماندن جوانه ها می شود.

مرکز پژوهش صنایع شیمیایی تهران به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات شیمیایی کشور, طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.



( فروش ) های دیگر