تولید و ساخت سولفات پتاس در قرچک

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.


در نوزادان، سولفات پتاسیم می تواند مقدار آب بدن را تغییر دهد و باعث اسهال شود. اسید سولفوریک نیزی اسیدی قوی است.. در حالت غلیظ، این ترکیب معدنی باعث سوختگی می شود. با این حال، در مواد غذایی آنقدر رقیق است. که طبق گزارشات ارائه شده هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارد. به طوری که هیچ اختلالی در ADI (مصرف روزانه مجاز) ایجاد نشده است.. در دوزهای بالا می تواند باعث اختلالات گوارشی (اسهال) شود. بنابراین باید در حد اعتدال مصرف شود. سولفات پتاسیم در طیف وسیعی از مواد غذایی از جمله در غذاهای کشاورزی ارگانیک وجود دارد اما در غذای کودک وجود ندارد. سولفات پتاسیم یک عامل ضد رسوب، سفت کننده و اصلاح کننده اسیدیته با منشاء مصنوعی است.. نقش آن این است. که به غذا کمی طعم ترش بدهد.

سولفات پتاسیم یک جامد سفید رنگ است.. این ترکیب معدنی که در آب محلول است. را با نام های دیگری مانند سولفات پتاس، آرکانیت و یا پتاس گوگرد نیز می شناسند. فرمول شیمیایی این جامد سفید رنگ KSO می باشد. این ترکیب در کودهای شیمیایی به دلیل تامین پتاسیم و گوگرد مورد نیاز محصول، کاربرد زیادی دارد. بنابراین مهمترین کاربرد سولفات پتاسیم در کشاورزی است.. هرچند ترکیب معدنی سولفات پتاسیم در قرن چهاردهم توسط گلوبر و همکارانش شناسایی شد اما در قرن هفدهم این ترکیب را با نام آرکانیت معرفی کردند. سولفات پتاسیم ترکیبی از نمک اسیدی و قلیایی است.. فرآیند تشکیل آن، یک واکنش گرمازا است.. مزه سولفات پتاسیم، تلخ و در اتانول نامحلول است.. شعله حاصل از ترکیب سولفات پتاس با نیترات پتاسیم، بنفش رنگ می باشد.

زمان رشد اولیه بسته به شرایط آب و هوایی منطقه بین تا روز زمان می برد. پیاز کاشته شده در بازه اسفند تا فروردین بعد از دو ماه به مرحله رشد سه برگی خود می رسد. در این بازه نیاز غذایی کمی دارد. رشد سریع برگ زمانی است. که گیاه در مرحله سه برگی باشد و با افزایش دما سرعت رشد برگ ها افزایش می یابد.



( تولید و ساخت ) های دیگر