فروش سولفات پتاس در قرچک

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


سولفات پتاسیم یک جامد سفید رنگ است.. این ترکیب معدنی که در آب محلول است. را با نام های دیگری مانند سولفات پتاس، آرکانیت و یا پتاس گوگرد نیز می شناسند. فرمول شیمیایی این جامد سفید رنگ KSO می باشد. این ترکیب در کودهای شیمیایی به دلیل تامین پتاسیم و گوگرد مورد نیاز محصول، کاربرد زیادی دارد. بنابراین مهمترین کاربرد سولفات پتاسیم در کشاورزی است.. هرچند ترکیب معدنی سولفات پتاسیم در قرن چهاردهم توسط گلوبر و همکارانش شناسایی شد اما در قرن هفدهم این ترکیب را با نام آرکانیت معرفی کردند. سولفات پتاسیم ترکیبی از نمک اسیدی و قلیایی است.. فرآیند تشکیل آن، یک واکنش گرمازا است.. مزه سولفات پتاسیم، تلخ و در اتانول نامحلول است.. شعله حاصل از ترکیب سولفات پتاس با نیترات پتاسیم، بنفش رنگ می باشد.

اگر بخواهیم نگاهی به آینده خرید و فروش این ماده بیندازیم، پیش بینی ها حاکی از این است. که تقاضای این ترکیب شیمیایی در حال افزایش است.. بازار جهانی سولفات پتاش شاهد رشدی پایدار از سال بوده است.. بر طبق گزارشات انجام گرفته در این زمینه، پیش بینی می شود که این بازار به نرخ رشدی در حدود . درصد در بازه زمانی تا دست پیدا کند.

البته لازم به ذکر است. کودهای شیمیایی نظیر سولفات پتاسیم برای محصولاتی که پایه نیتروژنی دارند مناسب نیستند و بازده لازم را در این موارد ندارند. شرکت پگاه محیط آرین با تولید سولفات پتاسیم با کیفیت اماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.



( فروش ) های دیگر