فروش سولفات پتاس در لواسان

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.


البته لازم به ذکر است. کودهای شیمیایی نظیر سولفات پتاسیم برای محصولاتی که پایه نیتروژنی دارند مناسب نیستند و بازده لازم را در این موارد ندارند. شرکت پگاه محیط آرین با تولید سولفات پتاسیم با کیفیت اماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.

اگر بخواهیم نگاهی به آینده خرید و فروش این ماده بیندازیم، پیش بینی ها حاکی از این است. که تقاضای این ترکیب شیمیایی در حال افزایش است.. بازار جهانی سولفات پتاش شاهد رشدی پایدار از سال بوده است.. بر طبق گزارشات انجام گرفته در این زمینه، پیش بینی می شود که این بازار به نرخ رشدی در حدود . درصد در بازه زمانی تا دست پیدا کند.

کود سولفات پتاسیم، بیشترین کاربرد این ترکیب معدنی است.. این کود شیمیایی می تواند برای برخی از محصولات کشاورزی مضر باشد اما است.فاده از آن در تنباکو، سبزیجات و میوه بسیار مفید است.. از دیگر کاربردهای آن می توان به صنعت شیشه سازی اشاره کرد. گاهاً



( فروش ) های دیگر