فروش سولفات پتاس در ناحیه صنعتی بیجین ری

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


کود های حاوی نیتروژن و پتاسیم برای رشد اولیه ضروری هستند و همچنین برای رشد اندام های هوایی و سوخ پیاز ضرورت دارند. پتاسیم برای افزایش کیفیت و کمیت سوخ ضروری بوده است.. پتاسیم برای برداشت محصولی با کیفیت اهمیت دارد. برای برداشت تن محصول با کیفیت از هر هکتار زمین زیر کشت در شرایط رطوبت کافی و بافت خاک متوسط تا سنگین میلی گرم بر کیلوگرم مورد نیاز است.. برای بافت سبک این مقدار میلی گرم بر کیلوگرم می باشد.

به طور کلی عنصر پتاسیم در درختان میوه فاکتور مهمی در عملکرد کیفی و کمی این محصولات دارد و تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت در برابر سرما، آفت و بیماری ها و تنش ها ناشی از شوری و خشکی دارد. است.فاده از کودهای حاوی پتاسیم در زمان قبل از کشت باعث زنده ماندن جوانه ها می شود.

در تمامی فرایندهای مربوط به رشد گیاه از کاشت تا برداشت، پتاسیم به عنوان یک عنصر مهم و اساسی نقش دارد. کمبود پتاسیم در گیاه موجب کاهش مقاومت گیاه به خشکی، غرق‌آبی و دماهای بالا و پایین می‌شود. همچنین کمبود پتاسیم موجب کاهش مقاومت گیاه در مقابل آفت‌ها، عوامل بیماری ‌زا و حمله آفت ها می ‌شود. به ‌دلیل اینکه پتاسیم سلامت کلی اندام‌های در حال رشد را بهبود می‌بخشد و از گیاه در مقابل بیماری‌ها محافظت می‌کند. پتاسیم عواملی چون رنگ، اندازه، شکل و قدرت دانه تحت تاثیر قرار می دهد و و هم چنین سبب افزایش برداشت محصول می شود. وجود پتاسیم در فرایند فنوسنتز گیاه نقش دارد  و به انتقال قندها و نشاسته‌ها و ساخت پروتئین در گیاه کمک می کند.



( فروش ) های دیگر