فروش سولفات پتاس در ورامین

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

فرونشست زمین در منطقه ورامین با سالانه میانگین سانتیمتر در سال، رتبهٔ نخست فرونشست زمین در جهان است.. علت این فرونشست، برداشت بی‌رویه آب توصیف شده‌است. این فرونشست که در گذشته پدیدهٔ نادری بوده امروزه به شکل شکاف‌هایی در سطح زمین‌های کشاورزی شهرستان ورامین،


پتاسیم عنصر نسبتا فراوانی در پوسته زمین است.. و به همین دلیل تولید کود پتاس در اکثر نقاط دنیا قابل انجام است.. گرچه پتاسیم سولفات به ندرت به صورت خالص در طبیعت یافت می شود. اما به طور طبیعی با نمک های حاوی منیزیم، سدیم و کلرید مخلوط می شود. که این مواد معدنی برای پردازش نیاز به پردازش بیشتری دارند.

کمبود سولفات پتاسیم در گیاهان سبب می شود تا بیشتر میوه های در حالت رسیده یا حتی نرسیده از درخت جدا شده و بریزند، به دلیل اینکه ساقه توانایی نگهداری میوه را ندارد. همچنین زردی برگ گیاهان نیز از دیگر تاثیرات عدم است.فاده از سولفات پتاسیم در کشاورزی است..

پتاسیم از مهمترین عناصر مورد نیاز غلات می باشد زیرا یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت غلات است. و چیزی در حدود . تا درصد از وزن غله خشک را پتاسیم تشکیل می دهد. این عنصر اغلب در فعل و انفعالات گیاهی شرکت داشته و در ترکیبات سلولی شرکت نمی کند. گیاهان تیره غلات چیزی در حدود گرم پتاسیم از خاک می توانند جذب کنند و این عنصر اثرات مطلوبی در ثبات گیاه، تلقیح بهتر، افزایش مقاومت در برابر بیماری و آفات و رشد و نمو این گونه گیاهان می شود. علاوه بر این این عنصر می تواند باعث تسهیل انتقال نشاسته از برگ به دانه گیاه شود.



( فروش ) های دیگر