تولید و ساخت سولفات پتاس در پیشوا

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


همانطور که در قبل ذکر شد، مصرف عمده از این ماده در تولید کود صورت می گیرد. کود سولفات پتاسیم حاوی گاز کلر نیست در نتیجه به گیاه آسیب نمی زند. معمولا ترجیح داده می شود که در گیاهانی مانند سبزیجات، میوه ها و تنباکو از این کود شیمیایی است.فاده گردد.

شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..

عمده ترین کاربرد این ماده توسط کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی است.. کودهای حاوی پتاسیم از جمله این کود را کود کیفیت نام می برند. این ماده برای بهبود کیفیت و افزایش رشد محصولات مختلف کشاورزی است.فاده می شود. این ماده اغلب به شکل گرانول، پودری و سنگی در کشاورزی است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر