فروش سولفات پتاس در پیشوا

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


پتاسیم با افزایش ضخامت دیواره های سلولی بیرونی، باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر برخی بیماری ها و سبب تحریک رشد ساقه های قوی گیاه می شود. علاوه بر آن، پتاسیم کافی و مناسب برای گیاه، می تواند باعث کاهش از دست دادن رطوبت از گیاهان در حال رشد شود و بنابراین مقاومت گیاه در برابر خشکی را افزایش می دهد. پتاسیم برای تکمیل بسیاری از عملکردهای ضروری در گیاهان مانند فعال سازی واکنش های آنزیمی، ترکیب پروتئین ها، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها مورد نیاز است..

برآورد می شود که در سال ارزش بازار جهانی این ماده در حدود . میلیارد دلار در سال بوده است. و برآورد می گردد که تا سال به ارزشی در حدود میلیارد دلار دست پیدا کند. رشد این بازار در بخش میوه به سرعت در حال رشد است. به طوریکه برآورد می گردد ارزش این بخش که در سال حدود میلیون دلار بوده است. تا پایان سال به رقمی در حدود میلیون دلار برسد. این در حالی است. که تا پایان سال این بازار در این بخش شاهد رشدی . درصدی خواهد بود. از انواع پتاسیم سولفات، سولــفات پتاسیم گرانول می باشد.

پتاسیم عنصر نسبتا فراوانی در پوسته زمین است.. و به همین دلیل تولید کود پتاس در اکثر نقاط دنیا قابل انجام است.. گرچه پتاسیم سولفات به ندرت به صورت خالص در طبیعت یافت می شود. اما به طور طبیعی با نمک های حاوی منیزیم، سدیم و کلرید مخلوط می شود. که این مواد معدنی برای پردازش نیاز به پردازش بیشتری دارند.



( فروش ) های دیگر